13 de febrer 2013

SOL SOLET.........

Després de cantar aquesta cançó durant una setmana o més, tenim sol!!!!!!! Això sí el vent no afluixa. S'agraeix tant cosir al costat de la finestra amb l'escalforeta del sol.......
Això en lloc d'un post sembla el "parte meteorològic".
Anem per feina, aquest matí, aprofitant el sol (que pesada no!!!) he cosit dos minis coixinets per les agulles. He aprofitat les cantonades que vaig tallar d'aquesta bossa






Ja fa dies que la vaig acaba, havia de ser per les meves labors, però ha anat a parar a unes altres mans. Las robes son de TM (llastima que les va acabar en un plis plas)

I aquí teniu els mini coixinets









Eh que son kukos?????

Fins aviat.

8 comentaris:

  1. Són moníssims!! Això si que se'n diu aprofitar-ho tot tot!!
    M'encanta aquest bolso!! Uuaaaauuu!!
    A mi m'ha agradat molt el part meteorològic!! I més venint de tu on la neu ha estat molt intensa aquestes últimes setmanes.
    Un petonet

    ResponElimina
  2. Que apanyada ella!!!!
    Molt xiulés les fotos...estàs millor?
    Marta

    ResponElimina
  3. M'agraden molt els coixinets, són una monada...i la bossa plà!!! Tens raó, aquesta roba és xulissima!!! Jo encara en tin un tros per estrenar ;) Les fotos són genials Antònia, i ja m'agrada veure que ha sortit el sol. Fins dilluns guapa!!!

    ResponElimina
  4. Ohh! Són cuquíssims! I ben pràctics.
    Gràcies per les teves parsules, m'afalaguen!

    ResponElimina
  5. Hola Antonia! Quina bossa més xula!!! m'encanta!!! la tela és una moneria... i les restes de teles del bolso, millor aprofitades impossible!! son monissims els coixinets, molt kukus!! ;)
    Molts petons!!!!

    ResponElimina
  6. Felicitats per aquesta bossa tan maca, coquetona i practica, la roba preciosa i els coixinets tambe macus, macus, macus!!!!!! i molt ben aprofitada la resta de la roba.

    ResponElimina
  7. Hola,

    Es una bossa preciosa, ens agrada molt les robes una marevella.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  8. Quina bossa! Molt xula, Antònia! Jo també tinc ganes de que faci bo i que el sol comenci a apretar!
    Fins aviat!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!