17 de juny 2013

CORONA D'ANIVERSARI

Fa dos setmanes em va trucar l'Ana (una amiga de la meva jove) perquè li fes 
una corona
 pel seu fill que feia un anyet.

Fins aquí cap problema, però resulta que la necessitava per finals de setmana
 i ella viu a Mataró i jo a Queralbs.

Desprès de un quants missatges enviant fotos de teles, 
ens vam decidir per una molt divertida de vaixells  pirates:



La corona va quedar molt maca:


 




També li vaig fer una bossa per guardar la corona.






 Dos dies abans del aniversari vaig donar-li personalment.

 I aquesta es la foto que em va enviar:



 A que està guapo!!!!!!

Merci Ana per la teva confiança!!!!!!!!!!

Fins aviat...!!!!!

7 comentaris:

  1. Oh que guapo està, aquesta roba de piratas m'encanta. Sempre és n bon regal! ;)

    ResponElimina
  2. Antònia, t'ha quedat maquíssima!!!! La bossa per guardar la corona és una fantàstica idea!
    Ja veig que el resultat final ha sigut excepcional, el destinatari està guapíssim, PER MOLTS ANYS!!!
    Muaks!

    ResponElimina
  3. Ai per favor, que guapo!!! Li queda genial la teva corona, antonia! t'ha quedat super mona! I el que he trobat genial per acabar-ho d'arrodonir és la bossa per guardar-la!!!! Petons!!!!

    ResponElimina
  4. Quin nen tan guapo!!! I amb la teva corona encara més ;) m'encanta la idea de la bossa per guardar-la!!! Petonets!!!!

    ResponElimina
  5. ARSTISTASSA!!! t'ha quedat genial! i aquesta col.lecció de robetes de pirates mmmmmmmmmmmm! M'encanta! una abraçada gran gran guapi! ja he provat els teus troquels i són una passada! MIL GRÀCIES!

    ResponElimina
  6. jijijijij!!! Però que guapooooo amb aquesta corona taaant divertida!!
    Les fas amb els ulls tancats aquestes corones eeeh!!
    Un petonàs guapa!

    ResponElimina
  7. Què bé llueix la corona en aquest nen tan guapo :)))! És maquíssima! I la bosseta a joc està molt ben pensada!
    Un petonet!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels vostres comentaris! Em feu molt feliç!